Pınar Altuğ Frikik

Vodpod videos no longer available.

more about "Pinar Altug", posted with vodpod

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

19 Yanıt to “Pınar Altuğ Frikik”

  1. sefer Says:

    çok sexy olmuş

  2. batuhan Says:

    çok güzel ve çok sexy

  3. aliş Says:

    cooookkkk güzelllllllllllllll

  4. tayfun Says:

    pınar altug senı sıkmek benım halemdir
    senı sıkmek icin butun varımı yokumu herseyımı verırdım ınan kı
    sewnı sevıoyorum ve senı cok sexsi buluyorum cnm
    bbbbbbbbb

  5. tayfun Says:

    slm nbr pınar altug
    senı bn cok sexsi buluyorum
    ve senı sıkmek iiçin neler verirdim inankı
    ve senı seviyorum

  6. tayfun Says:

    senı ben gelmısını gecmısını sıkem pınar senı cok sevıyom bn ve senle evlen mek istiyorum
    sende 3 cocugum olsun iştiyom

  7. kral Says:

    bende seni sikmek için varmı yoğumu ortaya koyardım seni ohhhhh yapmak istiyom

  8. gökhan Says:

    pınar altug senin ayaklarını ve bütün vücudunu ve seni sikmek için canımı bile verirdim……………………….

  9. akif Says:

    kendini siktirmek isteyen bayanlar ben burdayım akifsevgigor@hotmail.com 05322324485

  10. kral_093 Says:

    yarrağımı kaldırdın senin sikmek istiyommmmmmmm

  11. muzaffer Says:

    seni her akşam rüyalarımda görüyorum kıllı amaını sikmek ağzına yarrağımı emzik gibi yalatmak istiyorum sikmek zevkini banabana verseler kitlerim seni orda zevkten öldürürüm

  12. baba Says:

    pınar altuğ seni sikmeyi o kadar çok istiyorum ki.yatak seni soyundurup amını yalamak sonra hafif hafif sokmak.memelerini sıkmak oooooo ne kadar çok istiyorum biliyormusun.tam senlik bi yarrrak var bende.eğer tatmak istersen hemen gel bebişim

  13. şahin Says:

    tam ayarlık karı uşaklar

  14. babak Says:

    amını yarmak cok istiyom bir günde bizim burayagel yani esk amını sikeyim bir cocukta benden olsun..

  15. EMRE Says:

    seni cook sikme istiyom hemde amından

  16. esmer Says:

    senin sikmeye kyamam sadece yalarım suyunu akıtırım

  17. murat Says:

    ah pınar ah seni mutlu edecek bişey var bende göğüslerini sıksam deli gibi sevişsek seninle sonra kendini bana teslim etsen önce amını yalamakla başlasam sonra yarrağımı yavaş yavaş soksam sen aahhh uuhh sesler çıkarsan ve içine boşalsam çok güzel olur dimii

  18. kaan Says:

    seni rüyalarımda görüyorum senin o güzel götünü ellemek okşamak sikmek istiyorum memlerini yalamak istiyom o kıllı amınısikerek senden çocuk yapmak istiyom senin o güzel götünü asla kimseye siktirmem

  19. alparslan Says:

    çoksexsiiiiiiiiiiii

Bir Cevap Yazın

